Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Similar topics
    Viimeisimmät aiheet
    » 70 thousand Egyptian Christians sing Emmanuel - God is with us.
    kirjoittaja Ilkka To Elo 31, 2017 6:37 pm

» Kultahippuja
    kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 9:37 pm

» Huomenta kaikille
    kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 6:29 pm

» O The Deep, Deep Love Of Jesus - Tommy Walker
    kirjoittaja Juniper Su Syys 25, 2016 4:47 pm

» Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.
    kirjoittaja jussi83 Ma Kesä 20, 2016 8:40 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Tasapainon saanut!
    kirjoittaja Viivi To Toukokuu 14, 2015 12:29 pm

» Kornelius ja Jumalan lähettämä enkeli
    kirjoittaja Juniper Ti Tammi 13, 2015 11:38 am

» Sotapäällikkö Naemas sairastui spitaaliin
    kirjoittaja Juniper Ti Tammi 06, 2015 10:09 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Jeesukseen uskova!
    kirjoittaja pirta La Marras 22, 2014 7:32 pm

» Jumalan Ikuisen Sanan Totuus ja Rukoushuone PalTalkissa.
    kirjoittaja RitvaN To Marras 06, 2014 8:50 pm

» MARKKU VEILO
    kirjoittaja Jii La Kesä 14, 2014 9:01 am

» Veli Matin sapatinsana Kauppaneliöllä 12.4.2014
    kirjoittaja Juniper Su Huhti 27, 2014 9:22 am

» Tiinuska kiittää
    kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:47 pm

» Jeesus ja syrjityt
    kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:43 pm

» Aurinkoista perjantaita
    kirjoittaja Juniper La Huhti 05, 2014 11:00 pm

» Tervetuloa, Tiinuska!
    kirjoittaja Feeniks To Huhti 03, 2014 3:14 pm

» Jes pääsin tänne
    kirjoittaja Viivi To Huhti 03, 2014 12:50 pm

» Raamattutunnit PalTalkissa.
    kirjoittaja Juniper La Tammi 04, 2014 8:43 pm

» "Lisää tapahtuma"
    kirjoittaja Juniper Su Joulu 08, 2013 3:34 pm

» Kokeilen kalenteria
    kirjoittaja Juniper Su Joulu 08, 2013 3:33 pm

Galleria

Sosiaaliset kirjanmerkit

Sosiaaliset kirjanmerkit digg  Sosiaaliset kirjanmerkit delicious  Sosiaaliset kirjanmerkit reddit  Sosiaaliset kirjanmerkit stumbleupon  Sosiaaliset kirjanmerkit slashdot  Sosiaaliset kirjanmerkit yahoo  Sosiaaliset kirjanmerkit google  Sosiaaliset kirjanmerkit blogmarks  Sosiaaliset kirjanmerkit live      

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Äänestys
    Klikkaa!
    ilmainen foorumi

USKO ON ENEMMÄN KUTSU KUIN KÄSKY

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

USKO ON ENEMMÄN KUTSU KUIN KÄSKY

Viesti  Jii lähetetty Ti Helmi 15, 2011 5:12 pm

by David Wilkerson | February 15, 2011

Usko on käsky. On kirjoitettu: "Vanhurskas on elävä uskosta." Ilman uskoa on mahdotonta miellyttää Jumalaa. Raamattu lisää: "Jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen" (Hebr.10:38).

Minä värisen ajatellessani, minkälaista kauhua ja vaaraa epäusko aiheuttaa. Epäusko on pohjaton kuilu täynnä pelkoa, ahdistusta ja pettymystä. Epäuskon seuraukset ovat hirvittävät. Se alkaa pelosta kaikkea näkymätöntä kohtaa. Yksi pelko tänä päivänä johtaa kahteen pelkoon huomenna, sitten kolmeen. Lopulta se vie pohjattomaan kuiluun täynnä hallitsematonta ahdistusta ja epätoivoa.

Yhä paremmin näen, kuinka pelko ja epäusko johtaa toivottomuuteen. Se johtaa hämmennyksen ja tyhjyyden erämaahan. Tämä ei ole mahdollisuus, eikä se ole pieni asia Jumalalle. Se on elämän ja kuoleman kysymys. Se johtaa kaiken pelkäämiseen, nykyisen ja tulevan. Pelko on tuskaa.

Kaikki Jumalan lapset käyvät läpi monenlaisia vaikeuksia ja ongelmia. On sydäntä särkevää kuulla kivuliaista asioista, joita vanhurskaat nyt kärsivät. Minun perhettänikin koetellaan ja testataan monesti.

Jotkut, jotka kohtaavat hämmentäviä ja pelottavia kärsimyksiä, niin fyysisiä kuin hengellisiäkin, ovat menettämäisillään rohkeutensa. Jos sinä olet käymässä läpi näitä puhdistuksen tulia, minulla on sana sinulle.

USKO ON MYÖS KUTSU OTTAA OSAA JUMALAN SUUREEN HYVYYTEEN
    Viittaan yhteen kaikkein rohkaisevimmista Jumalan Sanan lupauksista. Anna tämän lupauksen upota syvälle sieluusi:

"Kuinka suuri on sinun hyvyytesi, jonka talletat pelkääväsillesi ja jota osoitat sinuun turvaaville ihmislasten edessä! Sinä peität heidät kasvojesi suojaan ihmisten salavehkeiltä; sinä kätket heidät turvaan kielten riidalta" (Ps.31:20-21).

Tämä on upea rohkaisu pitää lujasti kiinni uskostasi. Tämä on rohkea, ihmeellinen lupaus. Jumala sanoo:

"Luota minuun ihmisten edessä ja minä avaan varastohuoneeni suuren hyvyyden ja jaan siitä sinulle. Minä peitän sinut salaiseen läsnäolooni. Minä en anna vaikeuksien hämmentää sinua."

Jotkut saattavat sanoa: "Ei meidän tule luottaa Jumalaan odottaen hyvyyttä häneltä." Ei näin! On kirjoitettu:" Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri" (Hebr.10:35). On myös kirjoitettu: "Sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa, että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät" (Hebr.11:6). Meidän täytyy uskoa, että hän on palkitsija. Nuo uskon palkinnot ovat hengellisiä, kuten voiman palkinto -rauha ja tyyneys myrskyn keskellä.

Rakkaani, Jumala riemuitsee uskostamme. Hän odottaa antaakseen meille toivoa ja avatakseen silmämme näkemään hänen rakastavaa huolenpitoa. Meidän tulee valita, tälläkin hetkellä. Me voimme valita luottamuksen Jumalaan nykyisissä ja tulevissa koettelemuksissa. Voimme valita joko epätoivon erämaan tai Herran hymyn ja avoimen taivaan.

Jumala auta meitä kaikkia pitämään kiinni uskostamme. Älä anna periksi. Olemme liian lähellä kilvan loppua.

"Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla. Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa: minä neuvon sinua, minun silmäni sinua vartioitsee" (Ps.32:7-Cool.

Jii
    Kunniajäsen
    Kunniajäsen

Viestien lukumäärä : 1854

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: USKO ON ENEMMÄN KUTSU KUIN KÄSKY

Viesti  Veli Matti lähetetty Ti Helmi 15, 2011 9:42 pm

Rohkaiseva sanoma!

Kunniajäsen
    Kunniajäsen

Viestien lukumäärä : 1599

http://http//velimattim.suntuubi.com

Viesti  Juniper lähetetty Ti Helmi 15, 2011 9:51 pm

Tuli tästä kirjoituksesta mieleeni: miten monet sanovatkaan, että niin kovasti haluaisivat uskoa - mutta kuitenkin alati epäilevät - tahtomattaan.
    Heitä kehottaisin vain ahkerasti rukoilemaan Jumalaa: VAHVISTA MINUA USKOSSA!
    Mitä useammin rukoilemme, sitä useammin saamme vastauksia Herralta, ja sitä vahvemmaksi uskomme tulee. Aina emme saa oman mielemme mukaisia rukousvastauksia, koska ne voisivat koitua vahingoksi, sen sijaan ajan mittaan ymmärrämme, että Jumala haluaa meille pelkkää hyvää... Alamme luottamaan Hänen voimaansa, viisauteensa ja rakkauteenssa - ja saamme rauhan jota maailma ei voi antaa...
    ♥ ♥ Kiitollisuus valtaa mielen - ja siitä seuraa ... ties vaikka mitä... joka onkin kokonaan toisen jutun aihe...

Juniper
    Emäntä

Viestien lukumäärä : 4493

http://juniper.suntuubi.com

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: