Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Similar topics
    Viimeisimmät aiheet
    » Kultahippuja
    kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 9:37 pm

» Huomenta kaikille
    kirjoittaja RitvaN To Helmi 02, 2017 6:29 pm

» O The Deep, Deep Love Of Jesus - Tommy Walker
    kirjoittaja Juniper Su Syys 25, 2016 4:47 pm

» Rakas lukija, minulla olisi tärkeä asia sinulle.
    kirjoittaja jussi83 Ma Kesä 20, 2016 8:40 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Tasapainon saanut!
    kirjoittaja Viivi To Toukokuu 14, 2015 12:29 pm

» Kornelius ja Jumalan lähettämä enkeli
    kirjoittaja Juniper Ti Tammi 13, 2015 11:38 am

» Sotapäällikkö Naemas sairastui spitaaliin
    kirjoittaja Juniper Ti Tammi 06, 2015 10:09 pm

» Tervetuloa, nimimerkki Jeesukseen uskova!
    kirjoittaja Vierailija La Marras 22, 2014 7:32 pm

» Jumalan Ikuisen Sanan Totuus ja Rukoushuone PalTalkissa.
    kirjoittaja RitvaN To Marras 06, 2014 8:50 pm

» MARKKU VEILO
    kirjoittaja Jii La Kesä 14, 2014 9:01 am

» Veli Matin sapatinsana Kauppaneliöllä 12.4.2014
    kirjoittaja Juniper Su Huhti 27, 2014 9:22 am

» Tiinuska kiittää
    kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:47 pm

» Jeesus ja syrjityt
    kirjoittaja jussi83 La Huhti 19, 2014 12:43 pm

» Aurinkoista perjantaita
    kirjoittaja Juniper La Huhti 05, 2014 11:00 pm

» Tervetuloa, Tiinuska!
    kirjoittaja Feeniks To Huhti 03, 2014 3:14 pm

» Jes pääsin tänne
    kirjoittaja Viivi To Huhti 03, 2014 12:50 pm

» Raamattutunnit PalTalkissa.
    kirjoittaja Juniper La Tammi 04, 2014 8:43 pm

» "Lisää tapahtuma"
    kirjoittaja Juniper Su Joulu 08, 2013 3:34 pm

» Kokeilen kalenteria
    kirjoittaja Juniper Su Joulu 08, 2013 3:33 pm

» Tuomarien kirja 12: 4-6
    kirjoittaja sinituuli1 La Joulu 07, 2013 6:28 pm

Galleria

Sosiaaliset kirjanmerkit

Sosiaaliset kirjanmerkit Digg  Sosiaaliset kirjanmerkit Delicious  Sosiaaliset kirjanmerkit Reddit  Sosiaaliset kirjanmerkit Stumbleupon  Sosiaaliset kirjanmerkit Slashdot  Sosiaaliset kirjanmerkit Yahoo  Sosiaaliset kirjanmerkit Google  Sosiaaliset kirjanmerkit Blinklist  Sosiaaliset kirjanmerkit Blogmarks  Sosiaaliset kirjanmerkit Technorati  

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Säilytä ja jaa Kaikuluotain osoite Sosiaaliset kirjanmerkit sivustossasi

Äänestys
    Klikkaa!
    ilmainen foorumi

USKOTKO VIELÄ?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

USKOTKO VIELÄ?

Viesti  Jii lähetetty Pe Helmi 18, 2011 9:57 pm

USKOTKO VIELÄ?
    by David Wilkerson | February 18, 2011

Jonkin aikaa sitten hiljentyessäni Herran edessä minulla oli epätavallinen kokemus. Hänen hiljainen pieni äänensä kysyi minulta: "Uskotko vielä minuun?"

"Uskotko, että yhä rakastan sinua pyyteettömästi, että Pyhä Henki johdattaa sinua juuri nyt? Uskotko, että jokainen kyyneleesi on kerätty talteen, että juuri nyt tässä, juuri tällä hetkellä olet täysin Jumalan tahdossa?”

”Uskotko, että kaikki edelleen vaikuttaa toimivat yhdessä niiden parhaaksi, jotka rakastavat minua, että minä kuulen sinun rukouksesi? Kuulen ne jopa silloin, kun et pysty lausumaan sanoja, kun kaikki näyttää pimeältä ja olet hämmentynyt. Silloinkin, kun pelot saartavat mieltäsi ja sieluasi, kun vaikuttaa siltä, että olen sulkenut sinulta taivaat?”

"David, uskotko, että minä yhä ravitsen kaikki elävät olennot: meren kalat, karjan, kaikenlaiset siivelliset ja matelevat eläimet? Uskotko, että minä yhä lasken pääsi jokaisen hiuksen? Huomaan jokaisen linnun, joka putoaa maahan? Uskotko siihen todella?”

"Uskotko yhä, kun kuolema tulee hakemaan rakkaitasi? Uskotko yhä siihen, mistä olet todistanut, että minä annan lohdutuksen ja voiman kohdata jopa haudan?”

"Uskotko yhä, että minä rakastan sinua, että minä annan anteeksi menneisyyden ja nykyhetken syntisi ja annan kaikki tulevaisuuden syntisi anteeksi, jos vain lepäät minussa ja luotat minuun? Uskotko, että minä ymmärrän, kun saatana lähettää viestintuojiaan sinua vastaan kylvääkseen valheita, epäilyä, jumalanpilkkaa, pelkoja ja epätoivoa?”

"Uskotko yhä, että sinut on piirretty kätteni uurteisiin? Olet Vapahtajallesi kultaa kalliimpi, että tulevaisuutesi on ikuinen elämä? Ei mikään voima saa kättäni herpoamaan sinusta, että minuun yhä koskee jokainen epävarmuuden hetkesi ja vaikeuksien kokemuksesi? Uskotko yhä, että nämä asiat ovat totta?"

Minun vastaukseni oli empaattisesti KYLLÄ! Kyllä Herra, minä uskon sen ja enemmän - paljon enemmän!

Lue Psalmi 103 ja kysy itseltäsi:" Uskotko yhä siihen? Kaikkeen?"
    Jii
    Kunniajäsen
    Kunniajäsen

Viestien lukumäärä : 1854

Takaisin alkuun Siirry alas

PSALMI 103

Viesti  Jii lähetetty Pe Helmi 18, 2011 10:32 pm

PSALMI 103

1. Daavidin virsi. Kiitä Herraa, minun sieluni, ja kaikki, mitä minussa
    on, hänen pyhää nimeänsä.
    2. Kiitä Herraa, minun sieluni, äläkä unhota, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt,
    3. hän, joka antaa kaikki sinun syntisi anteeksi ja parantaa kaikki sinun sairautesi,
    4. joka lunastaa sinun henkesi tuonelasta ja kruunaa sinut armolla ja laupeudella,
    5. joka sinun halajamisesi tyydyttää hyvyydellään, niin että sinun nuoruutesi uudistuu kuin kotkan.
    6. Herra tekee vanhurskauden ja hankkii oikeuden kaikille sorretuille.
    7. Hän on tehnyt Moosekselle tunnetuksi tiensä, Israelin lapsille suuret tekonsa.
    8. Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
    9. Ei hän aina riitele eikä pidä vihaa iankaikkisesti.
    10. Ei hän tee meille syntiemme mukaan eikä kosta meille pahain tekojemme mukaan.
    11. Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.
    12. Niin kaukana kuin itä on lännestä, niin kauas hän siirtää meistä rikkomuksemme.
    13. Niinkuin isä armahtaa lapsiansa, niin Herrakin armahtaa pelkääväisiänsä.
    14. Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.
    15. Ihmisen elinpäivät ovat niinkuin ruoho, hän kukoistaa niinkuin kukkanen kedolla.
    16. Kun tuuli käy hänen ylitsensä, ei häntä enää ole, eikä hänen asuinsijansa häntä enää tunne.
    17. Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,
    18. niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja muistavat hänen käskynsä ja noudattavat niitä.
    19. Herra on pystyttänyt istuimensa taivaisiin, ja hänen kuninkuutensa hallitsee kaikkia.
    20. Kiittäkää Herraa, te hänen enkelinsä, te väkevät sankarit, jotka hänen käskynsä täytätte, kun kuulette hänen sanansa äänen.
    21. Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä, te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
    22. Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa, hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa. Kiitä, minun sieluni, Herraa.
    Jii
    Kunniajäsen
    Kunniajäsen

Viestien lukumäärä : 1854

Vs: USKOTKO VIELÄ?

Viesti  Juniper lähetetty La Helmi 19, 2011 11:35 am

Juniper
    Emäntä

Viestien lukumäärä : 4493

http://juniper.suntuubi.com